Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Chudnutie.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
files.brightside.me
7. júla 2018 ZdravieVýživa od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

14 potravín, ktoré môžete jesť kedykoľvek a v akomkoľvek množstve

Určite mnohé z nás dôverne poznajú, že pocit hladu sa niekedy dá ťažko ovládať. Existujú však potraviny, ktoré môžete zjesť, koľko len chcete. V nasledujúcich riadkoch vám prezradíme, aké.

Zeler

Približne 95% zeleru je voda. Tento super zdravý produkt obsahuje 30% dennej potreby vitamínu K. Najlepšie je jesť zeler, keď je čerstvý, pretože stráca väčšinu svojich užitočných vlastností do piatich dní od narezania.

Vaječné bielky

Rovnako aj  bielok môžete jesť vo veľkých množstvách. Je to dokonca užitočné pre tých, ktorí dodržiavajú prísnu diétu. Zmixujte niekoľko bielkov a rajčiakov a získate chutnú omeletu. Avšak, ak sa zaujímate o vašu postavu, je lepšie, aby ste ju nesmažili na oleji.

Karfiol

Karfiol je vynikajúci zdroj vitamínov C a K. Najviac živín má v sebe, ak  je konzumovaný surový.

Brokolica

Brokolica je obľúbené jedlo tých, ktorí sa snažia zhodiť kilá navyše. Okrem vitamínov A, C, E a K obsahuje približne 20% dennej potreby vlákniny .

Uhorky

Táto zelenina obsahuje takmer rovnaké množstvo vody ako zeler. Čerstvé chrumkavé uhorky majú veľa zdravotných výhod. Väčšinu ich nutričnej hodnoty obsahuje šupka. Ide najmä o  betakarotén, ktorý prospieva vašim očiam. 

Šalát

Šalát je plný vitamínov A a C, ako aj kyseliny listovej a železa. Neobsahuje takmer žiadne kalórie, takže jeho konzumácia vo veľkom množstve nespôsobí žiadne zvýšenie telesnej hmotnosti.

Rukola

Dve šálky rukoly majú len 10 kcal. Túto zeleninu môžete skombinovať s bielym syrom a pokvapkať olivovým olejom.

Čerstvý hrášok

Hrach má veľmi nízky obsah kalórií: šálka hrášku obsahuje okolo 35 kcal. Táto zelenina je bohatá na vlákninu a bielkoviny.

 Melón

Melón uspokojí vašu chuť na sladké bez toho, aby ste sa báli, že priberiete. Obsahuje viac ako polovicu odporúčanej dennej hodnoty vitamínov A a C.

Paradajky

Paradajky sú plné lykopénu, vitamínov A, C a B2, kyseliny listovej, vlákniny, chrómu a draslíka. Sú prakticky bez kalórií a poskytujú nám rôzne živiny, ktoré sú životne dôležité pre naše zdravie.

Morské riasy

Skrývajú veľké množstvo jódu a sú  takmer bez kalórií. Ale to neznamená, že si môžete dopriať  sushi s morskými riasami v neobmedzených množstvách. Pamätajte, že ryža má vysoký glykemický index a takéto produkty neprispievajú k rýchlej strate hmotnosti.

Černice

Černice sú plné antioxidantov a vitamínu C. Okrem toho majú úžasnú chuť. Ich obsah kalórií  je relatívne nízky.

Jahody

Ďalšie nepostrádateľné jedlo pre všetkých, ktorí sa snažia schudnúť. Jahody sú bohaté na draslík a vlákninu a majú protizápalový účinok.

Grapefruit

Grapefruity pomáhajú stabilizovať hladinu cukru v krvi. Sú plné vitamínu C a kvôli svojej nízkej kalorickej hodnote vám môžu pomôcť znížiť zvyšné centimetre okolo vášho pásu.

www.brightside.me

Odporúčané články

Príbehy zo života: Keby muži poznali trápenie žien Veľký zadok, malé prsia, či veľké brucho. Aké šaty sú ako stvorené pre vás?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Výživa

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies