Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
diéta, chudnutie, jablko, žena, chudnutie, štíhla línia
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
13. septembra 2018 ZdravieDiéty od Milota MezeiováSITA Diskusia()

5 najväčších hriechov počas chudnutia! Ako ich prekonať?

Toto sú najväčšie prehrešky proti diétnemu režimu. Zistili sme za vás, ako si s nimi hravo poradiť! Čítajte tu.

Väčšina z nás to dôverne pozná. Po viacerých pokusoch schudnúť nakoniec narazíme na nasledujúce prekážky, ktoré našu snahu dokážu zmariť. Ako si s nimi poradiť a získať vysnenú postavu? Poradíme vám.

1. Neznášate posilňovne

Namiesto posilňovne si zvoľte pohybovú aktivitu, ktorá vám najviac vyhovuje. Najideálnejšia je rezká chôdza. Tu zvládnu aj tie z nás, ktoré nie sú nadšenými fanúšikmi cvičenia. Aby vám táto činnosť priniesla aj nejaké výsledky, potrebujete denne chodiť aspoň 30 – 45 minút. Navyše, ak túto prechádzku robíte pravidelne na čerstvom vzduchu, príde si na svoje aj vaša psychika.

2. Máte stále chuť na sladkosti

Najčastejší prehrešok proti diétnemu režimu je práve to, keď vás prepadne mlsná. Ak už jej nedokážete odolať, negatívny dopad cukru obmedzíte tak, že si maškrty doprajete na raňajky. Prijaté cukry sa potom stihnú počas každodenných fyzických aktivít spáliť ľahšie. Vo večerných hodín sa pokúste maškrtám radšej odolať. A keď už ani to nedokážete, dajte si radšej kvalitnú horkú čokoládu.

3. Na oslavách sa nedokážete zdržať

Neviete odolať chutným nástrahám na oslavách? To neznamená, že sa im kvôli vášmu diétnemu režimu musíte vyhýbať. Sú tu predsa od toho, aby ste si ich užili. No ešte predtým, keď sa pustíte do všetkého, čo sa vám ponúka, dobre si rozmyslite, načo máte skutočne chuť a až potom si naložte, ale na menší dezertný tanierik. Tak zjete menšie množstvo. Vyberajte aj podľa toho, čo bežne nejete, aby ste si oslavu skutočne užili a urobili z nej výnimočnú udalosť. Doma sa môžete vrátiť opäť k diéte s menším pocitom viny, pretože ste si počas akcie dopriali niečo výnimočného.

4. Neviete odolať večernému maškrteniu

Áno, mnohé z nás to poznajú. Večer si chcú dopriať pocit pohody a k tomu im často dopomáha práve jedlo. Navyše, ak počas dňa ste nemali čas na výdatné jedlo, doženie vás to práve večer. Čo s tým? Skúste tomu predísť a to tak, že nezabudnete na obed, vhodný olovrant (najlepšie okolo 16.00 h) a včasnú ľahkú večeru.

5. Ak kilá nejdú dole, rýchlo strácate motiváciu

Toto je už vaša neviem koľká diéta? Tak to určite poznáte. Načo chudnúť, keď výsledky stále nevidíte. No treba si však uvedomiť, že nechudnete len kvôli nižšiemu číslu na váhe, ale hlavne kvôli vášmu dobrému pocitu. Vytrvajte. Vaše telo potrebuje čas, aby sa efektívnejšie naučilo využívať vaše tukové zásoby a až potom sa dostaví výsledok i na kilogramoch.

Odporúčané články

Ako sa učiť s prváčikom? Udobrovanie v posteli po hádke: Vždy pomáha?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Diéty

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies