5 spôsobov, ako zvýšiť doobeda váš metabolizmus

cvičenie, línia, chudnutie, paprika, zelenina, šalát, smiech, výživa
shutterstock.com
reklama:

Chcete sa hneď ráno naštartovať pre zhadzovanie kíl? Pozrite sa na týchto päť spôsobov, ako prebudiť a zvýšiť spaľovanie kalórií.

Ako naštartovať váš metabolizmus v dopoludňajších hodinách? Vyskúšajte týchto päť spôsobov, ktoré vám pomôžu zhodiť prebytočné kilá.

Cvičenie

Pohybová aktivita v dopoludňajších hodinách pomáha zvýšiť váš metabolizmus, a to ešte viac, než cvičenie v inom čase počas dňa. Aspoň tak tvrdia niektoré štúdie zaoberajúce sa ľudským metabolizmom. Tak privítajte deň a pozdravte slnko zostavou cvikov.

Zvýšte intenzitu

Nedávna štúdia zistila, že intenzívne 2,5 minútové cvičenie môže viesť k zvýšenému metabolizmu počas dňa až do hodnoty 200 kalórií. Tak tu skutočne platí, komu sa nelení, tomu sa zelení. Aspoň čo sa týka zhadzovania nadbytočných kíl.

Na tieto štyri veci nesmiete zabudnúť pri chudnutí!

Nevynechávajte raňajky

Nikdy by ste nemali vynechať raňajky len preto, že váš deň je hektický. Jesť ráno pomáha udržať vaše telo (a metabolizmus) v celej svojej kráse. Doprajte si výdatné raňajky skoro po prebudení. Tým sa vaše telo prebudí a bude pripravené páliť kalórie aj počas dňa.

Ako schudnúť za 7 dní?

Posilnite svaly

Do ranného cvičenia nezabudnite pridať silový tréning pre vybudovanie svalovej hmoty. Zvýši sa nielen váš metabolizmus, ale aj svalový tonus.

Nezabudnite na desiatu

Zdravé jedlo medzi raňajkami a obedom vám takisto pomôže naštartovať váš metabolizmus. No zabudnite na sladké maškrty. Vhodnejšia je desiata, ktorá obsahuje vlákninu, antioxidanty a bielkoviny.

2. septembra 2014

reklama:
reklama:

Najčítanejšie za 24 hod

Autor: Mona