Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Fit.jpeg
5
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Zdroj: pexels.com
30. novembra 2017 ZdravieZdravý život od Diana MatúškováSITA Diskusia()

5 tipov, ako byť zdravá a cítiť sa fit!

Každá z nás máva svoje „upršané dni“, kedy by sme najradšej ostali doma v posteli aj celý deň, nakoľko i naše obľúbené kúsky v šatníku s nami nechcú spolupracovať a necítime sa v nich komfortne ako obvykle. Ak sa nám to deje často, možno je na čase niečo zmeniť. Položme si preto dve otázky. Aká je naša životospráva? Chceme s tým niečo robiť alebo si ideme stále hľadať výhovorky?

My ženy máme tendenciu to začať riešiť impulzívne, a tak začneme „googliť“ rôzne diéty, ktoré sa nesú vo význame „rýchlo a efektívne“. Časom nás to ale aj tak prejde a padáme znova do tej istej jamy. Možno nám žiadne extrémne zmeny pre lepšie dni netreba.

Skúsme si jednoducho len zameniť pojmy a podľa nich sa správať. V prvom rade si nikdy nehovorte, že niečo musíte, nie nemusíte. Vy to chcete. Skúste aj z diéty, ktorú ste nedávno našli na internete, vytvoriť svoj životný štýl. Ak neviete, ako na to, my máme pre vás zopár rád, ktoré vám pomôžu cítiť sa vitálne a udržať si zdravie.

Healthy food.jpg
Zdroj: pexels.com

 

  • Naučte sa jesť pravidelne. Nikdy nedovoľte, aby ste začali cítiť hlad. Prijímajte potravu pravidelne a ukážte svojmu telu, že si nemusí robiť zásoby na „horšie časy“.
  • Dodržiavajte pitný režim. Vyraďte zo svojho jedálnička sladké malinovky a nahraďte ich 100% ovocnými šťavami, bylinkovými čajmi a zamilujte si osviežujúci drink z mäty, vody a citrónu, ktorý vám dopomôže k tomu, aby ste sa cítili fit.
  • Neľakajte sa, ak spomenieme slovo otužovanie. Nikto od vás nežiada, aby ste si išli v chladných dňoch zaplávať do jazera. Máme na mysli striedanie teplej a studenej vody v sprche. Pýtate sa aké to má výhody?

a) zlepšuje imunitu

b) lepšie znášame výkyvy tlaku a počasia

c) zmierňuje alergické reakcie

d) posilňuje telo i dušu

  • Nechajte auto v garáži a vyberte sa do školy či práce pešo. Chôdza zrýchľuje metabolizmus, oživuje hormóny šťastia – zlepšuje náladu, podporuje chudnutie a chráni životný priestor.
  • Doprajte si 7-hodinový, ničím nerušený spánok. Pokiaľ ste celý deň na nohách a naša hlava bez prestania pracuje, doprajte svojmu telu regeneráciu a hlave oddych. Sedem hodín je optimálna doba na to, aby ste svojmu telu dopriali to, čo si zaslúži.
Walk.jpeg
Zdroj: pexels.com

 

Pre lepší vitálnejší život je práve týchto 5 vecí zárukou. Je len na vás, či sa chcete stále vracať do svojho stereotypu, alebo sa stať zdravým a aktívnym človekom s chuťou do života.

Odporúčané články

12 miliónov žien ignoruje príznaky porúch štítnej žľazy! Poznáte ich? Pozor na tieto potraviny, starnete po nich rýchlejšie!

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies