Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Fit.jpeg
5
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Zdroj: pexels.com
30. novembra 2017 ZdravieZdravý život od Diana MatúškováSITA Diskusia()

5 tipov, ako byť zdravá a cítiť sa fit!

Každá z nás máva svoje „upršané dni“, kedy by sme najradšej ostali doma v posteli aj celý deň, nakoľko i naše obľúbené kúsky v šatníku s nami nechcú spolupracovať a necítime sa v nich komfortne ako obvykle. Ak sa nám to deje často, možno je na čase niečo zmeniť. Položme si preto dve otázky. Aká je naša životospráva? Chceme s tým niečo robiť alebo si ideme stále hľadať výhovorky?

My ženy máme tendenciu to začať riešiť impulzívne, a tak začneme „googliť“ rôzne diéty, ktoré sa nesú vo význame „rýchlo a efektívne“. Časom nás to ale aj tak prejde a padáme znova do tej istej jamy. Možno nám žiadne extrémne zmeny pre lepšie dni netreba.

Skúsme si jednoducho len zameniť pojmy a podľa nich sa správať. V prvom rade si nikdy nehovorte, že niečo musíte, nie nemusíte. Vy to chcete. Skúste aj z diéty, ktorú ste nedávno našli na internete, vytvoriť svoj životný štýl. Ak neviete, ako na to, my máme pre vás zopár rád, ktoré vám pomôžu cítiť sa vitálne a udržať si zdravie.

Healthy food.jpg
Zdroj: pexels.com

 

  • Naučte sa jesť pravidelne. Nikdy nedovoľte, aby ste začali cítiť hlad. Prijímajte potravu pravidelne a ukážte svojmu telu, že si nemusí robiť zásoby na „horšie časy“.
  • Dodržiavajte pitný režim. Vyraďte zo svojho jedálnička sladké malinovky a nahraďte ich 100% ovocnými šťavami, bylinkovými čajmi a zamilujte si osviežujúci drink z mäty, vody a citrónu, ktorý vám dopomôže k tomu, aby ste sa cítili fit.
  • Neľakajte sa, ak spomenieme slovo otužovanie. Nikto od vás nežiada, aby ste si išli v chladných dňoch zaplávať do jazera. Máme na mysli striedanie teplej a studenej vody v sprche. Pýtate sa aké to má výhody?

a) zlepšuje imunitu

b) lepšie znášame výkyvy tlaku a počasia

c) zmierňuje alergické reakcie

d) posilňuje telo i dušu

  • Nechajte auto v garáži a vyberte sa do školy či práce pešo. Chôdza zrýchľuje metabolizmus, oživuje hormóny šťastia – zlepšuje náladu, podporuje chudnutie a chráni životný priestor.
  • Doprajte si 7-hodinový, ničím nerušený spánok. Pokiaľ ste celý deň na nohách a naša hlava bez prestania pracuje, doprajte svojmu telu regeneráciu a hlave oddych. Sedem hodín je optimálna doba na to, aby ste svojmu telu dopriali to, čo si zaslúži.
Walk.jpeg
Zdroj: pexels.com

 

Pre lepší vitálnejší život je práve týchto 5 vecí zárukou. Je len na vás, či sa chcete stále vracať do svojho stereotypu, alebo sa stať zdravým a aktívnym človekom s chuťou do života.

Odporúčané články

5 Tibeťanov ako novoročné predsavzatie Rozmarín a jeho účinky na naše zdravie. Čo sa stane, keď ho budete jesť?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...