Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Chudnutie, cvičenie, štíhla postava, štíhla línia
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
15. októbra 2015 ZdravieDiéty od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Ako schudnúť rýchlo? Existujú 3 jednoduché kroky

Určite ste už počuli o množstve spôsobov, ako stratiť rýchlo na váhe. No väčšina metód si vyžadovala hladovanie a pocit nespokojnosti. Ak nemáte železnú vôľu, tieto plány zväčša rovnako rýchlo stroskotali. My vám však prezradíme spôsob, ktorý odobrili i samotní vedci.

 

Krok 1 – znížte príjem potravín, ktoré stimulujú tvorbu inzulínu

Inzulín je hormón, ktorý je zodpovedný za ukladanie tuku v tele. Keď znížite jeho tvorbu, tuk má väčšiu šancu dostať sa z tukových zásob, pretože telo ho začne spaľovať namiesto sacharidov. Jedná sa o potraviny, ktoré obsahujú cukry a škroby. Ďalšia výhoda znižovania tvorby inzulínu spočíva v tom, že obličky vylúčia z organizmu prebytočný sodík a vodu, čo takisto pomôže rýchlo zhodiť kilá.

Zhrnutie: Odstránenie cukrov a škrobov (sacharidov) z vašej stravy zníži vašu hladinu inzulínu, čo zároveň zníži vašu chuť k jedlu. Vy tak schudnete bez hladovania.

 

Krok 2 – jedzte viac bielkovín, tukov a zeleniny

Každé z vašich jedál by malo byť zdrojom bielkovín, prospešného tuku a vitamínov. Takto sa vám totiž podarí naplniť denný príjem sacharidov, ktorý má byť 20-50 gramov denne. 

Proteínové zdroje:

  • Mäso – hovädzie, kuracie, bravčové, jahňacie, atď.
  • Ryby a morské ryby – losos, pstruh, krevety, homáre, atď.
  • Vajcia -najlepšie z domáceho chovu. 

Prečo je dôležité jesť bielkoviny? Zasýtia vás, dodajú vám potrebné látky a zvýšia váš metabolizmus. 

Diéta, kde chýbajú proteíny, majú na svedomí vaše neovládateľné chute na sladké, či na maškrtenie vo večerných hodinách.

Túžite po nezdravých jedlách? Toto sa za tým skrýva

Vhodné zdroje vitamínov: 

  • Brokolica
  • Karfiol
  • Špenát
  • Kapusta
  • Ružičkový kel
  • Kapusta
  • Mangold
  • Šalát
  • Uhorka
  • Zeler

Ak si vašu stravu obohatíte o nasledujúcu zeleninu, určite nebudete ľutovať. Zabezpečíte si tak dostatok vlákniny, minerálov a vitamínov, ktoré váš organizmus potrebuje pre svoje zdravie.

6 ranných trikov: Takto nakopnete metabolizmus za pár minút!

 Vhodné zdroje prospešných tukov:
  • Olivový olej
  • Kokosový olej
  • Olej z avokáda
  • Maslo
  • Loj

Nebojte sa jesť tuk a ak vám nestačia 2-3 jedlá denne, pokojne pridajte i štvrté. Len nie krátko pred spaním. Ak máte obavu, že konzumácia tukov môže zaťažiť vaše srdce, vyššie uvedených zdrojov sa to netýka. Potvrdzujú to i viaceré novšie publikované štúdie.

Zhrnutie: Strava zostavená z dostatočného množstva proteínov, zeleniny a zdravých tukov sa postará o príjem potrebných živín, zníženie spomínaného inzulínu a zvýšenie metabolizmu.

 

Krok 3- Cvičenie zamerané na svaly aspoň trikrát týždenne

Ďalší dôležitý krok, ak chcete schudnúť. Možno ste už počuli, že práve svaly urýchľujú váš metabolizmus a spaľovanie tukov. Ak vás však nebaví zdvíhanie závažia, skúste aspoň ľahké kardio cvičenie ako je napríklad beh, chôdza či plávanie.

Odporúčané články

12 perfektných spaľovačov tukov 6 ranných trikov: Takto nakopnete metabolizmus za pár minút!

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Diéty

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...