Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Chudnutie, jedlo, jablko, vážiť sa, štíhla línia, diéta
Thinkstock
16. mája 2018 ZdravieDiéty od DamskaJazda.skwww.fithacker.ru Diskusia()

Ako schudnúť vďaka jablku? Máme pre vás jedálniček na 5 dní!

Mnohí z nás poznajú staré známe, že ak si dajú jedno jablko denne, nepotrebujú doktora. No vedeli ste, že nám toto ovocie môže pomôcť schudnúť? A nielen to. Vďaka tejto 5-dňovej jablkovej diéte sa zbavíte prebytočných kíl , vyčistíte telo a zvýšite váš metabolizmus. Tento nízkokalorický výživový program je navyše jednoduchý, vyvážený a ľahko použiteľný.

5-dňová jablková diéta je vyvážený program na zníženie hmotnosti. Každý deň skonzumujete približne 1000 a 2000 kalórií. Prvý deň vašim jedlom budú iba jablká. Počas nasledujúcich štyroch dní sa pridá viac potravín vrátane zeleniny a celozrnného chleba.

Prvé dva dni môžu byť ťažké. Potrebujete piť dostatok vody, najmenej 2 litre denne.

Deň 1: raňajky, obed a večera – jablká (až 7).

Deň 2: Raňajky: jablká. Obed: jablko, zelený šalát ochutený citrónom a dvoma plátkami tvrdého syra. Večera: jablká.

Deň 3: Raňajky: jablko, jeden kus celozrnného chleba a plátok slaniny. Obed: jablko, zelený šalát, dve mrkvy a štvrtina cibule. Večera: jablká.

Deň 4: Raňajky: jablko, jeden kus celozrnného chleba a plátok beztukovej slaniny. Obed: jablko; šalát z varenej zeleniny (bez zemiakov) a 200 g tuniaka s citrónom. Večera: jablko a miska ovsených vločiek a nízkotučné mlieko.

Deň 5: Raňajky: jablko, varené vajíčko a plátok celého chleba. Obed: jablko, surový zeleninový šalát a 200 g vareného hovädzieho mäsa. Večera: jablká.

Klady a zápory 5-dňovej jablkovej diéty

V každej diéte sú klady a zápory. V tomto prípade vám môže 5-dňová jablková diéta pomôcť rýchlo schudnúť, ale môže mať aj vedľajšie účinky. Dôležité je poznať výhody a nevýhody pred jej realizáciou.

Výhody 5- dňovej jablkovej diéty

Jablká sú bohaté na železo, vitamín C a A, draslík a iné živiny.

Zvyšujú vašu imunitu.

Jablká obsahujú vlákninu, ktorá znižuje hladinu cholesterolu.

Môžu pomôcť predchádzať srdcovým chorobám, metabolickému syndrómu.

Jablká sú bohaté na pektín, ktorý slúži ako aktívny blokátor tuku.

Obsahujú celulózu, ktorá pomáha detoxikovať vaše telo, stimuluje tráviaci trakt a zmierňuje zápchu.

Toto ovocie tiež obsahuje polyfenoly, ktoré spomaľujú vrásky a poskytujú krásnu pokožku.

Jedenie jabĺk pomáha znižovať hmotnosť.

Ich častá konzumácia má čistiaci účinok. Tiež slúžia ako silný diuretik, ktorý pôsobí ako detoxikačný prostriedok v tele.

 

Nevýhody:

Táto diéta sa neodporúča, ak trpíte gastritídou, žalúdočnými vredmi, zvýšeným pálením záhy alebo dyskinézou žlčových ciest (porucha v odtekaní žlče z pečene)

Ide o veľmi obmedzujúcu stravu.

Môže tiež spôsobovať bolesti hlavy, slabosť, závrat.

Príliš veľa jabĺk môže vyvolať nadmernú kyslosť žalúdka.

Môžu sa vyskytnúť výkyvy nálady.

 

Po absolvovaní diéty je však dôležité, aby ste si udržali zdravé stravovacie návyky.

Odporúčané články

10 tipov na zdravé raňajky, ktoré vám dodajú energiu Kvíz: Viete všetko o cholesterole? Otestujte svoje znalosti

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Diéty

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies