Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
chudnutie, postava, sexi telo, plavky, leto, dovolenka, štíhla línia,
shutterstock.com
16. júna 2014 ZdravieDiéty od MonaSITA Diskusia()

Ako schudnúť za 7 dní?

Leto je už za dverami a vy sa stále hanbíte navliecť do plaviek? Vieme, ako to napraviť. Čítajte tu!

Ideálna postava je pre niekoho ľahšie dostupná a pre iného vzdialený sen. No niekedy stačí pár postupných drobných zmien, ktoré môžu priniesť pozitívnu zmenu. Ak máte každý deň pravidelný pohyb a dostatok kvalitného spánku, skúste počas siedmich dní vyskúšať ešte nasledujúce tipy:

Pondelok – zabudnite na alkohol. Ten totiž nielenže obsahuje veľké množstvo kalórii, ale ešte aj počas popíjania máme silne nutkanie dať si ďalšie nezdravé jedlo, ako čipsy, tyčinky, chrumky a podobne.

Prekvapivé zázračné potraviny, po ktorých sa chudne

Utorok – doprajte si vlákniny. Hlavný dôvod je, že nás dokáže zasýtiť na dlhší čas. Pridajte si napríklad do jogurtu ľanové semienko, či spestrite šalát niekoľkými kúskami mandlí.

Streda – nezabudnúť na pravidelnú stravu. Ak jete počas dňa pravidelne, nepocítite po celý deň hlad, ktorý vás núti pustošiť všetko, čo nájdete vo svojom zornom poli. Ideál: tri malé jedlá (každé 300 až 350 kalórií) a dve desiaty (každé 100 až 150 kalórií).

Štvrtok – zbavte sa nafúknutého brucha. Brokolica, cibuľa, paprika spôsobuje plynatosť a nadúvanie. Dajte si radšej produkty na báze vody ako uhorky, špenát alebo špargľu. Ovocie bohaté na draslík (pomaranče, banány) vás zase zbaví vody, ktorá sa vo vašom organizme zbytočne zadržiava.

Piatok – dôležitý pitný režim. Bunky v organizme zadržiavajú vodu, keď jej nemajú dosť. Preto nezabúdajte na pitný režim. Pite pomaly, aby ste dokázali skoro všetku spotrebovanú vodu zúžitkovať a nebola odfiltrovaná do obličiek. Taktiež sa tak vyhnete pravidelnej návšteve toalety.

Skvelé desatoro pre chudnutie

Sobota – veľký deň kráľovských raňajok. Zdravé na proteíny bohaté raňajky vás skvelo zasýtia a vyhnete sa tak rôznym maškrtám počas dňa. Vyskúšajte rôzne recepty z ovsených vločiek.

Nedeľa– dnes žiadne polotovary. Doprajte si zdravé domáce jedlo, ktoré neobsahuje zbytočne veľa tukov, rýchlosolí a éčok.

Odporúčané články

Rihanna prezradila tajomstvo, ako sa jej podarilo schudnúť! Počuli ste o novodobom fenoméne s názvom TEATOX?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Diéty

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...