Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Strava, jedlo, výživa
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.thinkstockphotos.com
29. mája 2018 ZdravieVýživa od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Ako zostaviť zdravý jedálny lístok?

Zdravý deň

Raňajky:

Ovsené vločky s ovocím, orechmi alebo semienkami k tomu čaj alebo čierna káva bez cukru.

Desiata:

Jeden krajec celozrnného chleba so syrom k tomu čerstvo vytlačená šťava z ovocia.

Obed:

Rezne z tofu k tomu ryža a šalát. Skúste rybie filé, zemiaky a šalát. Alebo ďalší variant – chudý kurací, teľací či hovädzí rezeň s fazuľkou a ryžou.

Olovrant:

Jeden toast s plátkom pečeného mäsa, jedno jablko.

Večera:

Kurací šalát s celozrnným chlebom alebo syrový tanier. Ďalšia možnosť – zeleninový šalát.

Nechajte sa inšpirovať a zostavte si jedálny lístok i na celý týždeň. Určite neoľutujete.

Odporúčané články

Nebezpečný sex: Kedy hrozí tomu vášmu rakovina prostaty? Jóga – vynikajúci cvik proti nespavosti

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčané články

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.