Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
brucho
shutterstock
11. septembra 2014 ZdravieZdravý život od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Chcete získať ploché brucho? Upravte si stravu!

Už aj drobnými zmenami dokážeme pozitívne ovplyvniť náš zovňajšok. Doprajte si jemnú očistu čriev, ktorá sa postará o to, aby vaše bruško vyzeralo krajšie.

Pocit nafúknutého brucha je nielen nepríjemný, ale pôsobí aj veľmi neesteticky. Krásne a ploché bruško si vyžaduje množstvo odriekania a cvičenia, no aj pri čiastočnej detoxikácii môžete vidieť prvé pozitívne zmeny.

1. Užívajte probiotické produkty

Probiotiká pomáhajú vášmu telu lepšie zvládnuť trávenie, upokojiť črevá a nadobudnúť stratenú rovnováhu tráviaceho traktu. Pravidelnou konzumáciou kyslomliečnych probiotických nápojov, či jogurtov so živými kultúrami si prečistíte telo a vaše brucho bude pri pravidelnej konzumácii viditeľne plochejšie.

2. Obmedzte sladkosti

Aj organizmus potrebuje občas pauzu od cukru. Zbavíte sa tak problému s nadúvaním a nepravidelnou stolicou. Keď dostanete chuť na sladké, siahnite radšej po ovocí alebo zelenine. Ideálne sú citrusy plné vitamínu C. Vynikajúcou náhradou sú aj orechy.

3. Pitný režim

Nafúknuté brucho odľahčíte aj správnym pitným režimom. Dajte zbohom sladeným, bublinkovým nápojom a pite dostatok čistej vody, do ktorej si môžete pridať šťavu z citróna alebo bylinné čaje. Proti nadúvaniu zaberá napr. feniklový, mätový či zázvorový čaj, na upokojenie organizmu zase medovka a materina dúška, ktoré sú ideálne najmä na večerné užívanie.

Máme pre vás tip, ako na krásne lýtka

4. Biele pečivo a chlieb

Aj nadmerná konzumácia pečiva môže byť úzko spätá s nadúvaním. Ak ho však obmedzíte alebo nahradíte celozrnným pečivom, onedlho zbadáte prvé pozitívne výsledky. Pri konzumácii pečiva platí pravidlo, radšej menej a častejšie ako zjesť naraz 4 krajce chleba. Pri výbere pečiva sa zamerajte na celozrnné druhy so semienkami, ktoré sú zdravšie a diétnejšie ako biely či zemiakový chlieb.

5. Bez cvičenia to nejde

Žiaľ bez cvičenia si ploché brucho nikdy nevytvarujete. Najúčinnejšie sú najmä aeróbne cviky ako beh, bicyklovanie, aerobik či tanec a na rysovanie svalov sklápačky a brušáky. Akýkoľvek pohyb je však pre naše telo prospešný. Pokiaľ si teda nájdete pohybovú aktivitu, ktorá vás baví, venujte sa jej pravidelne.

Dobrá rada na záver: Na ceste k štíhlej línii a zmenšeniu brucha je vynikajúcim pomocníkom vláknina, ktorá neobsahuje žiadne kalórie a dokonale vás zasýti.

Prečítajte si aj: Potraviny, ktoré vám dodajú pocit sýtosti

Odporúčané články

5 spôsobov, ako zvýšiť doobeda váš metabolizmus Pravdy a klamstvá o celulitíde

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...