Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
bux.sk
bux.sk
17. júna 2014 LifestyleKnihy a film od PRSITA Diskusia()

Chudnete? Dobre si to naplánujte!

Určite ste si všimli, že ak pri diéte improvizujete, obyčajne skončíte na raňajšej porade so žemľou alebo popoludní s misou sladkostí. Či veríte alebo nie, príčinou neúspechu mnohých diét je skôr hektický program než nejaké zvláštne správanie. Máme pre vás skvelý tip, ako zistiť, čo funguje a čo je dobré – prevratná Malá kniha štíhlosti o tom, ako byť zdravý a štíhly.

Autorka Lauren Slaytonová je uznávaná poradkyňa v oblasti výživy. Prichádza s jednoduchým plánom, s pomocou ktorého raz a navždy ovládnete svoje chute a získate nielen vysnenú postavu, ale najmä zdravé telo a vyrovnaného ducha. „Vo svojej knihe uvádzam stratégie a rady, ako sa pri dodržiavaní diéty vyhnúť tým najbežnejším nástrahám. Naučíte sa, čo považujem pri dlhodobom chudnutí za najprospešnejšie, osvojíte si lekcie, ktoré vám umožnia plánovať a pripravovať, ba dokonca z času na čas zo svojho kurzu odbočiť – a pritom mať stále úspech.“

Malá kniha štíhlosti vám totiž poskytne know-how a všetky veci, ktoré treba spraviť, keď sa chystáte do plaviek, aby vám pomohla žiť svoj život štíhlo šťastne až do smrti.

Expertka na výživu Lauren Slaytonová vám pomôže obísť tie dokola omieľané prekážky v diétach – prácu, rodinu, spoločenské akcie, sviatky, a ďalšie – a vyhrať nad nim. Tu a teraz. Lauren sa s vami podelí o tajnú súčasť chudnutia – plánovanie – pretože predvídanie prekážok medzi vami a štíhlosťou je rovnako dôležité ako to, čo jete. A čo je na tom všetkom najlepšie, Lauren vytvorí vďaka Malá kniha štíhlosti stratégie za vás.

Tu je 10 krokov k štíhlosti:

1. Bielkovinové raňajky do dvoch hodín po zobudení

2. Užívajte výživové doplnky omega-3 mastné kyseliny a vitamín D

3. Pite tie správne nápoje. Ostatné vynechajte!

4. Jedzte ryby štyrikrát do týždňa

5. Doprajte si jedno ovocie denne – nie viac

6. Obmedzte obilniny, sacharidy a škrobovitú zeleninu na jednu dávku denne

7. Urobme si „dunch“!

8. Po večeri zatvorte kuchyňu

9. Sedemhodinový nočný spánok

10. 180 minútový kardio tréning týždenne

O všetkých krokoch a ďalších tipoch a radách sa dozviete v novinke Malá kniha štíhlosti.

Odporúčané články

Hriešne pokušenie Sissi – náhodná cisárovná

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Knihy a film

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...