Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
cvik, cvičiť, jóga, pohyb, žena, zdravie, yoga
Thinkstock
25. februára 2015 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – blahodarný cvik na chrbticu

Ako jednoduchým cvikom ponaťahovať krčnú chrbticu a slabiny? Prezradíme vám v nasledujúcich riadkoch.

Dnešný cvik začnete tak, že si ľahnete na pohovku. Pokrčíte obe nohy. Ďalej nohy rozkročte na šírku bokov, chodidlá sú pri zadku. Ak vládzete, uchopte rukami päty, kolená držte v jednej úrovni s pätami. Zhlboka sa nadýchnite a pri vydychovaní zdvihnite najprv panvu, potom celú spodnú časť chrbta tak vysoko, ako sa len dá. Hlavá, krk a plecia sú uvoľnené. V tejto pozícii zotrvajte najmenej päť nadýchnutí. Potom sa vráťte, stavec po stavci, do východiskovej polohy. Cvičenie zopakujte trikrát.

Čítajte aj: Jóga – objavte krásu svojich pohybov

Ako nám cvik prospieva?

Tento cvik blahodarne vplýva na chrbticu. Naťahuje sa pri ňom krčná chrbtica a slabiny.

Odporúčané články

Jóga – cvičenie pre štíhly driek Jóga – udržte si životnú rovnováhu

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...