Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
cvik, cvičiť, jóga, pohyb, žena, zdravie, yoga
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
3. septembra 2018 ZdravieZdravý život od Milota MezeiováSITA Diskusia()

Jóga – blahodarný cvik na chrbticu

Ako jednoduchým cvikom ponaťahovať krčnú chrbticu a slabiny? Prezradíme vám v nasledujúcich riadkoch.

Dnešný cvik začnete tak, že si ľahnete na pohovku. Pokrčíte obe nohy. Ďalej nohy rozkročte na šírku bokov, chodidlá sú pri zadku. Ak vládzete, uchopte rukami päty, kolená držte v jednej úrovni s pätami. Zhlboka sa nadýchnite a pri vydychovaní zdvihnite najprv panvu, potom celú spodnú časť chrbta tak vysoko, ako sa len dá. Hlavá, krk a plecia sú uvoľnené. V tejto pozícii zotrvajte najmenej päť nadýchnutí. Potom sa vráťte, stavec po stavci, do východiskovej polohy. Cvičenie zopakujte trikrát.

Čítajte aj: Jóga – objavte krásu svojich pohybov

Ako nám cvik prospieva?

Tento cvik blahodarne vplýva na chrbticu. Naťahuje sa pri ňom krčná chrbtica a slabiny.

Odporúčané články

Chcete jesť a pritom nepribrať? Máme pre vás niekoľko tipov 3 veľké chyby, ktoré robíte po ukončení vzťahu!

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčané články

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.