Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
cvik, jóga, joga, cvičenie, posteľ, vstávať, cvičiť, nohy, naťahovať s
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
8. júna 2015 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – blahodarný cvik na vaše kĺby

Cvičenie, ktoré zaberie len pár minút z vášho dňa a prospeje vašim kĺbom, či svalstvu dolných končatín.

Ako cvik začať? Ľahnite si na chrbát. Pokrčte obe nohy. Opaskom alebo šatkou zachyťte práve chodidlo. Nadýchnite sa a pritom vystierajte pravú nohu dohora.

Vydýchnite a vystretú nohu pomocou opaska opatrne ťahajte k hrudi. Ak ste sa dostali na hranicu vlastných možností, pokúste sa v tejto pozícii zostať desať nádychov a výdychov. Potom pomaly vráťte nohu späť a cvičenie zopakujte s ľavou nohou.

Pri tomto cviku je dôležité, aby chrbát ostal počas cvičenia celou plochou na matraci.

Jóga – Super cvik pre lepšie trávenie

Ako nám ásan prospieva?

Vďaka tomuto cviku sa prekrvujú boky a nohy, naťahuje svalstvo dolných končatín. Blahodarne pôsobíte najmä na panvové kĺby.

Odporúčané články

Jóga – cvičenie pre štíhly driek Jóga – upokojte telo a naštartujte ducha

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčané články

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.