Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, harmónia, pokoj, relax, cvičiť, cviky, ásany, zdravie
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
4. decembra 2013 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – budíček na zlepšenie držania tela

Dnes opäť jeden ranný cvik, ktorý navyše povzbudí vnútorne orgány a posilní bočné svalstvo tela.

Naštartovať sa do nového dňa môžete aj týmto cvikom. Ako na to?

Uvoľnene ležíme na chrbte. Oboma rukami uchopíme ľavé koleno a ťaháme ho smerom k hrudi. Ľavú ruku uvoľníme a upažíme, hlavu otočíme za rukou doľava. Pravú ruku položíme na vonkajšiu stranu ľavého kolena a zľahka ho priťahujeme ponad pravú vystretú nohu k matracu.

Dôležité je, aby plecia ostali počas celého cviku položené na matraci. Pri každom výdychu jemne (bezbolestne) tlačíme koleno čoraz nižšie.

Pokrčené koleno podržíme čo najnižšie pri matraci a v tejto pozícii vydržíme päť až desať nadýchnutí. Potom nohu pomaly vrátime späť a cvik zopakujeme na druhú stranu.

Prečítajte si aj: Jóga – takto majú cviky väčší účinok

Čo z toho?

Pri tomto cviku sa posilňuje a naťahuje bočné svalstvo tela. Povzbudzujú sa vnútorné orgány. Zlepšuje sa držanie a vystiera sa celé telo.

Odporúčané články

Jóga – nájdite odvahu spoznať čaro vlastného vnútra Jóga – štart do nového dňa

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Lifestyle

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...