Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
cvičiť, cvičenie, jóga, joga, asán, cvik, zdravie, zdravý životný štýl
Thinkstock
4. februára 2015 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – cvičenie pre štíhly driek

Precvičte si svalstvo dolných končatín a zmiernite bolesti chrbta nenáročným cvikom.

Začnete tak, že si ľahnete na pravý bok, pravou rukou si podopriete hlavu. Ľavú ruku si položíte pred trup.

Zhlboka sa nadýchnite a vydýchnite. Pri ďalšom nádychu zdvihnite pomaly ľavú nohu a zároveň napočítajte do päť. Pri výdychu nohu na päť dôb pomaly položte späť.

Cvičenie opakujte desaťkrát. Otočte sa na ľavý bok a cvik zopakujte s pravou nohou.

Čítajte aj: Jóga – upokojte telo a naštartujte ducha

Ako nám cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa zmierňujú bolesti chrbta a formuje váš driek. Posilňuje sa tiež svalstvo dolných končatín a slabín.

Odporúčané články

Jóga – ponaťahujte svalstvo počas pozerania televízie Jóga – atakujte zlosť

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...