Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, yoga, cvičenie, podrep, žena, cvičiť, pohyb
shutterstock.com
5. septembra 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – cvik na krásne nohy

Vypracujte si svalstvo na stehnách prostredníctvom jednoduchého cvičenia.

Dnešný cvik prospieva nášmu svalstvu na stehnách a bruchu. Ako začať? Stojíme vzpriamene, nohy sú mierne rozkročené, panvu držíme rovno.

Nadýchneme sa a ruky predpažíme do výšky pliec.

Vydýchneme a pomaly urobíme podrep. Ideálne je, aby sme stehná držali paralelne s dlážkou.

Váhu prenesieme na päty. Chrbát držíme vyrovnaný.

V tejto pozícii zotrváme tri až päť nádychov.

Pri poslednom nádychu sa pomaly vzpriamime, pripažíme a uvoľníme ruky.

Cvik opakujeme trikrát.

Jóga – krásne a pevné prsia

Čo máme z toho?

Pri tomto cvičení sa posilňuje svalstvo dolných končatín a chodidiel, ako aj brušné a chrbtové svalstvo.

Odporúčané články

Jóga – tajná misia proti stresu a panike Jóga – cvik pre duševnú rovnováhu a pevný postoj

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...