Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, joga, asán, cvičenie, relax, podrep, žena, cvičiť
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock

Jóga – cvik pre dokonalé lýtka a stehná

Toto jogínske cvičenie sa vám postará nielen o pekne tvarované nohy, ale ponaťahuje i prsné svalstvo či prekrví vnútorné orgány.

Ako na to? Zaujmite základný postoj. Prinožte nohy, vystrite chrbát, panvu držte rovno a v úrovní pŕs spojte dlane. Nadýchnite sa a zatiaľ čo obe ruky pomaly zdvíhate popri tele hore, zadok klesá do podrepu.

Ideálne je, ak sú stehná paralelne s dlážkou. Váhu tela preneste na päty. Chrbát sa snažte držať vystretý a v jednej línii sa zakloňte tak ďaleko, ako sa len dá. V tejto pozícii zostaňte tri až päť nadýchnutí. Pri ďalšom nádychu pomaly vyrovnajte nohy. Vzpriamte sa, vydýchnite a dlane znovu spojte v úrovni pŕs.

Jóga – objavte krásu svojich pohybov

Ako nám cvičenie prospieva?

Pri tomto cviku sa prekrvujú vnútorné orgány, dvíha sa bránica a formujú či posilňujú svaly dolných končatín i chodidiel. Takisto sa posilňujú aj brušné či chrbtové svaly a naťahuje sa prsné svalstvo.

K téme

Jóga – blahodarný cvik na chrbticu Jóga – narovnajte si chrbát

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.