Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, harmónia, relax, cvičiť, cviky, ásany, stáť, predklon
shutterstock.com
5. marca 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – cvik pre skvelú náladu

Toto cvičenie vám okrem toho, že zaženie hnev a smútok, pomôže aj pri bolestiach chrbtice.

Cvičenie, ktoré sa dá zahrnúť do bežných úkonov v priebehu dňa (napríklad počas zaväzovania topánok), vám skvelo pomôže zlepšiť náladu a predýchať potláčanú zlosť. Ako na to?

Stojíme vzpriamene, nohy mierne rozkročíme, panvu držíme rovno.

Nadýchneme sa, vzpažíme ruky a trochu pokrčíme kolená. vydýchneme a trup so vzpaženými rukami ťaháme dopredu a dolu.

Uvoľníme krk. Pomaly sa snažíme vystrieť kolená.

Zhlboka sa nadýchneme, vydýchneme a zaviažeme si prvú topánku.

Pri ďalšom nádychu s pokrčenými kolenami pomaly, stavec po stavci vzpriamujeme trup.

Hlava príde na rad posledná. Cvik zopakujeme a zaviažeme si druhú topánku.

Prečítajte si aj: Cvičenie na potlačenie bolesti krčnej chrbtice

Ako nám cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa naťahuje svalstvo dolných končatín a posilňuje sa chrbtové svalstvo. Vplýva priaznivo aj na chrbticu, upokojuje, pomáha proti hnevu a smútku – v tomto prípade je dobré, ak zotrváme v tejto polohe dve minúty s mierne pokrčenými nohami. Ruky si môžeme prekrížiť alebo nechať ich voľne visieť. Hlavu takisto necháme voľne spustenú dolu. Zhlboka dýchame!

Odporúčané články

Jóga – super cvik na zlepšenie trávenia Jóga – tanec v daždi

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Lifestyle

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...