Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, harmónia, relax, cvičiť, cviky, ásany, stáť, predklon
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
3. januára 2019 ZdravieZdravý život od Milota MezeiováSITA Diskusia()

Jóga – cvik pre skvelú náladu

Toto cvičenie vám okrem toho, že zaženie hnev a smútok, pomôže aj pri bolestiach chrbtice.

Cvičenie, ktoré sa dá zahrnúť do bežných úkonov v priebehu dňa (napríklad počas zaväzovania topánok), vám skvelo pomôže zlepšiť náladu a predýchať potláčanú zlosť. Ako na to?

Stojíme vzpriamene, nohy mierne rozkročíme, panvu držíme rovno.

Nadýchneme sa, vzpažíme ruky a trochu pokrčíme kolená. vydýchneme a trup so vzpaženými rukami ťaháme dopredu a dolu.

Uvoľníme krk. Pomaly sa snažíme vystrieť kolená.

Zhlboka sa nadýchneme, vydýchneme a zaviažeme si prvú topánku.

Pri ďalšom nádychu s pokrčenými kolenami pomaly, stavec po stavci vzpriamujeme trup.

Hlava príde na rad posledná. Cvik zopakujeme a zaviažeme si druhú topánku.

Prečítajte si aj: Cvičenie na potlačenie bolesti krčnej chrbtice

Ako nám cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa naťahuje svalstvo dolných končatín a posilňuje sa chrbtové svalstvo. Vplýva priaznivo aj na chrbticu, upokojuje, pomáha proti hnevu a smútku – v tomto prípade je dobré, ak zotrváme v tejto polohe dve minúty s mierne pokrčenými nohami. Ruky si môžeme prekrížiť alebo nechať ich voľne visieť. Hlavu takisto necháme voľne spustenú dolu. Zhlboka dýchame!

Odporúčané články

Jedlom ku šťastiu: Správna strava zlepšuje náladu 5 jedál a trikov, ktoré vám dodajú energiu

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Lifestyle

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.