Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičiť, more, zdravie, štíhla línia, cvičenie, yoga
shutterstock.com
11. septembra 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – napni svaly

Jednoduchý a účinný cvik, ktorý prospeje najmä vašim svalom.

Ako na to?

Variant I. : Stojíme vzpriamene na nešmykľavej podložke a zhlboka dýchame. Pri výdychu urobíme ľavou nohou veľký krok vpred, pätu pravej nohy otočíme v 45-stupňovom uhle dovnútra. Obe päty sú v jednej línii, trup smeruje dopredu. Nadýchneme sa, obe ruky upažíme, plecia držíme uvoľnené. Vydýchneme a hlboko ohneme ľavé koleno. Trup a panvu držíme rovno. Pohľad smeruje dopredu. V tejto pozícii vydržíme najmenej päť nádychov, potom nohu vystrieme.

Jóga – pevné svaly na brušku a prsiach

Variant II.: Prsty pravej nohy prípadne vytočíme trochu viac od tela. Upažíme do výšky pliec, ľavé koleno hlboko pokrčíme. Panvu vytočíme do boku, v pozícii zotrváme päť nadýchnutí. Potom sa nadýchneme, narovnáme ľavú nohu a pokrčíme pravú nohu. Vytočíme sa do druhej strany a zopakujeme oba cviky.

Ako nám cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa posilňujú členky, ako aj svalstvo kolien, dolných končatín, ramien a paží. Spevňuje sa zvierač, svalstvo panvového dna a brušné svalstvo.

Odporúčané články

Jóga – cvik na krásne nohy Jóga – tajná misia proti stresu a panike

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...