Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, turecký sed, joga, yoga, cvik, cvičenie
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
17. novembra 2017 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – narovnajte si chrbát

Ukradnite si pár chvíľ pre seba a zacvičte si tento jednoduchý cvik.

Ako začať? Sadnite si na zem, pod zadok si položte vankúš a vystrite nohy.

Pravú nohu preložte na ľavú stranu a ohnite – pravé chodidlo leží pri ľavom boku. Potom sa zľahka oprite dozadu a podoprite sa rukami.

Teraz ohnite ľavú nohu a ľavé chodidlo položte vedľa pravého boku.

Dlane oboch rúk položte na obe chodidlá.

Zhlboka sa nosom nadýchnite a vydýchnite, vystrite chrbát, uvoľnite ramená.

Po chvíli zmeňte pozíciu a cvičenie vykonajte do druhej strany.

Čo máme z tohto cviku?

Pri tomto asáne sa uvoľňuje panva.

Narovnáva sa chrbát a naťahuje sa svalstvo dolných končatín a panvy.

Odporúčané články

6 potravín, ktoré môžu zničiť váš spánok Ako sa zbaviť Helikobaktera pylori bez tabletiek?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...