Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, turecký sed, joga, yoga, cvik, cvičenie
Thinkstock
29. januára 2015 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – narovnajte si chrbát

Aj dnes si ukradnite pár chvíľ pre seba a zacvičte si tento jednoduchý cvik.

Ako začať? Sadnite si na zem, pod zadok si položte vankúš a vystrite nohy.

Pravú nohu preložte na ľavú stranu a ohnite – pravé chodidlo leží pri ľavom boku. Potom sa zľahka oprite dozadu a podoprite sa rukami.

Teraz ohnite ľavú nohu a ľavé chodidlo položte vedľa pravého boku.

Dlane oboch rúk položte na obe chodidlá.

Zhlboka sa nosom nadýchnite a vydýchnite, vystrite chrbát, uvoľnite ramená.

Po chvíli zmeňte pozíciu a cvičenie vykonajte do druhej strany.

Čítajte aj: Jóga – kancelárska rozcvička

Čo máme z tohto cviku?

Pri tomto asáne sa uvoľňuje panva.

Narovnáva sa chrbát a naťahuje sa svalstvo dolných končatín a panvy.

Odporúčané články

Jóga – upokojte telo a naštartujte ducha Jóga – ponaťahujte svalstvo počas pozerania televízie

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...