Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, yoga, cvičiť, cvičenie, relax, energia, ásan, beauty, pohyb
shutterstock.com
25. júna 2014 ZdravieZdravie a krása od LotaSITA Diskusia()

Jóga – pevné svaly na brušku a prsiach

Ani dnes si nezabudnite ukradnúť pár chvíľ pre seba. Uvidíte, že neobanujete.

Ako dnešný cvik začať? Posaďme sa na okraj sedadla stoličky.

Narovnáme chrbát, nohy rozkročíme minimálne na šírku bokov, kolená držíme nad pätami.

Ruky predpažíme do výšky pliec a ohneme asi v 90-stupňovom uhle.

Zhlboka dýchame nosom, popritom približne pol minúty robíme kruhy predlaktiami tak rýchlo, ako sa len dá.

Prečítajte si aj: Desatoro správneho cvičenia

Vychutnávame si svieži vzduch, ktorý nám od rúk vanie do tváre.

Dbáme na to, aby plecia ostali uvoľnené a nedvíhali sme ich dohora.

Ako cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa spevňuje prsné svalstvo a paže. Aktivuje sa brušné svalstvo.

Odporúčané články

Jóga – ponaťahujte stehenné a sedacie svalstvo Jóga – vyrovnávač tlaku

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravie

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.