Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, yoga, cvičiť, strečing, pohyb, cvičenie, zdravie
Thinkstock
15. októbra 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – posilnite brušné svalstvo

Týmto cvikom ponaťahujete panvu a príjemne uvoľníte stuhnuté svalstvo celého tela.

Ako začať?

Stojíme vzpriamene, nohy rozkročíme na šírku bokov, panvu držíme rovno. Nadýchneme sa a ruky natiahneme do výšky. Dlane smerujú k sebe.

Pri výdychu nakloníme trup čo najviac doľava. Natiahnutie svalov pocítime zväčša na celej pravej strane tela.

V tejto pozícii vydržíme päť nadýchnutí. Pri ďalšom nádychu sa vrátime do východiskovej polohy.

Pri výdychu sa nakloníme doprava. Takisto vydržíme päť nádychov.

Jóga – zlepšite pohodu organizmu a aktivujte imunitu

Ako nám cvik prospieva?

Pri tomto cvičení sa naťahuje bočné svalstvo trupu. Posilňuje sa celé bočné svalstvo tela.

Naťahujú sa svaly panvy a posilňuje brušné svalstvo.

Odporúčané články

Jóga – uvoľnite svoje telo aj počas nákupov Jóga – atakujte zlosť

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...