Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
cvik, jóga, joga, cvičenie, cvičiť, nohy, naťahovať sa
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
10. júla 2015 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – skvelý cvik na upokojenie

Zacvičte si s nami cvičenie, ktoré vás dokonale uvoľní.

Ako začať? Ľahnite si na posteľ a uvolnite sa. Pokrčte obe nohy a roztiahnite ich do strán – chodidlá sa dotýkajú.

Pod kolená a chrbát si podložte vankúšik, ale zadok musí ležať na matraci. Ruky môžete rozpažiť alebo ich uvoľnene položte nad hlavu na matrac. Jemne a zhlboka dýchajte nosom. Úplne sa uvolnite.

Čítajte aj: Jóga – upokojte telo a naštartujte ducha

Ako nám cvik prospieva?

Počas tohto cvičenia sa uvoľňuje panva, naťahuje panvové a chrbtové svalstvo. Prekrvujú sa vnútorné orgány v podbruší. Uvoľňuje sa stehenné svalstvo. Rozpína sa hrudný kôš. Cvik upokojuje.

Odporúčané články

Jóga – blahodarný cvik na vaše kĺby Jóga – cvičenie pre štíhly driek

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravie

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.