Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, ásany, cvik, relax, stáť, cvičiť, zdravie, postoj, žen
shutterstock.com
5. februára 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – tanec v daždi

Toto cvičenie sa dá zahrnúť medzi raňajšie rituály. Navyše pozitívne vplýva na chrbticu v oblasti hrudníka a uvoľňuje stuhnuté svalstvo na krku.

Máme pre vás ďalšie cvičenie, ktoré sa dá urobiť počas sprchovania. Ako na to?

Dlane si položíme na plecia. Prsty smerujú dopredu, palce na chrbát.

Nohy rozkročíme na šírku bokov, chodidlami sa pevne zaprieme do zeme.

Panvu držíme rovno.

Vrchnou časťou tela sa otáčame do strán v jemnom dáždiku rannej sprchy.

Uvoľnene dýchame.

Cvik opakujeme najmenej desaťkrát.

Prečítajte si aj: Jóga – takto majú cviky väčší účinok

Čo z toho?

Tento cvik pozitívne vplýva na chrbticu v oblasti hrudníka.

Prehlbuje dýchanie.

Uvoľňuje krk a chrbticu.

Aktivuje ramenné kĺby.

Odporúčané články

Jóga – aktivujte kĺby a svalstvo Jóga – cvik na harmóniu tela i duše

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Lifestyle

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...