Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Jóga, cvičenie, turecký sed, cvik,
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
6. novembra 2018 ZdravieZdravý život od Milota MezeiováSITA Diskusia()

Jóga – uvoľnite napätie a ponaťahujte stehná

Máme pre vás skvelý cvik, vďaka ktorému sa dokonale uvoľníte a ponaťahujete svalstvo.

Cvičenie začnete nasledujúcim spôsobom. Kľaknite si na posteľ a sadnite si na päty. Roztiahnite stehná, aby sa vám medzi ne zmestilo pár vankúšov. Ak vás trápia bolestivé kolenné kĺby, zrolujte si uterák a vložte ho do zákolenia.

Teraz pomaly klesajte trupom dopredu. Uvoľnené ruky môžete položiť dozadu dlaňami nahor alebo dopredu dlaňami nadol. Zhlboka dýchajte nosom. Ideálne je, ak pri každom nádychu i výdychu napočítate najmenej do päť. Komu sa podarí počítať dlhšie, ten intenzívnejšie pocíti upokojujúci účinok cviku. V tejto pozícii zotrvajte tak dlho, pokiaľ vám je to príjemné. Ak je to možné, aspoň päť až desať minút.

Ako nám cvičenie prospieva?

Po tomto cviku sa uvoľňuje napätie, naťahuje stehenné svalstvo a celý chrbát. Skvelo pomáha k úplnému uvoľneniu a upokojuje.

Odporúčané články

Ako oklamať svoj vek a omladnúť? Tu je 12 tipov, ktoré fungujú 3 dôvody, prečo muži po milovaní zaspia

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies