Nadčasové typy líčenia, ktoré nikdy nevýjdu z módy

Nadčasové typy líčenia, ktoré nikdy nevýjdu z módy
thinkstockphoto.com

Ženy sa často pýtajú na trendy v líčení. Či sa nosia ešte dymové oči, ako kombinovať farby a podobne. Existuje pár štýlov líčenia, ktoré sa nosia celé desaťročia.

Každý máme svoj oľúbený mejkap. Niekto má rád, ak mu ho ani nevidno, pre inú sú dôležité výrazné oči, či výrazné pery. Pokiaľ chcete poznať mejkap, ktorý je v móde celé roky a rovnako aj bude, čítajte ďalej.

Červený rúž

Sýto červené pery sú sex symbolom všetkých žien. Už niekoľko rokov sa červená považuje za výstrednú, atraktívnu a pôvabnú. Takto dominantné pery si vyžadujú jemnejšie líčenie očí, aby efekt nepôsobil zmaľovane. Posledné mesiace bola rovnako populárna cyklaménová, ružová, oranžová, bordová, či fialová, no svoje prvenstvo si stále drží červená.

Dymové oči

Bez ohľadu na oblečenie k akému ho ladíme, je to univerzálne líčenie vďaka svojim farbám. Ideálne sa kombinuje s farbou rúžu telovej farby a je jedným z najvyhľadávanejších štýlov líčenia u žien, aj u vizážistov. Hodí sa k ležérnemu aj elegantnému štýlu obliekania a považuje sa za veľmi sexy.

Nahé líčenie

Ste z tých čo milujú rafinovaný mejkap, ktorý takmer nevidieť? Keďže je veľmi jemný, takmer neviditeľný, nemá prečo výjsť z módy. Jeho úlohou je totiž kopírovať prirodzenosť, s cieľom prekryť drobné nedokonalosti a vyzdvihnúť pekné črty tváre.

Atraktívna a výrazná vďaka očným linkám

Očné linky

Mačacie zvodné oči. To je to, čo ženy priam milujú. Sú výrazné, príťažlivé a postačí jemný rúž a efekt je perfektný. Keďže ide o čisté líčenie, často bez očného tieňu, kľudne si doprajte aj farebný rúž.

Zemité líčenie

Hnedé očné tiene, bronzer na líčka a telový, marhuľuľový, či staroružový rúž. Toto líčenie sa volá klasika a môže pôsobiť prirodzene alebo veľmi výrazne, ak tiene zintenzívnieme. Ide o neutrálne farby, ktoré sa hodia takmer každému, takže ak budete takto chodiť nalíčené do práce každý deň celé roky, je to v poriadku.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom