Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Káva
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
9. septembra 2016 Tipy redakcie od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

NESCAFÉ® Dolce Gusto® a hudobník will.i.am oznamujú spoluprácu a spoločne predstavujú novú kampaň ‘Kreativita zdokonaľuje klasiku’

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane „Creativity Reinvents The Classics“, v ktorej vystupuje will.i.am, slávny hudobník a držiteľ GRAMMY.

Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.

„Srdcom“ kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.

V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin‘ On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.

Ako hovorí aj sám will.i.am: „Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku.“

Img_3265.jpg

Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ®

Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.

Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie – vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou – ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.

Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín „ovládne“ facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu – jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.

Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.

Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/

 

Odporúčané články

Milujete kávu? Využite ju v boji s akné či celulitídou Ako si pripraviť kávu, ktorá spaľuje tuk, znižuje zápaly a chutí skvele?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Tipy redakcie

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies