Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Bozk, láska, dvaja, partneri, pár, zamilovaní
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.thinkstockphotos.com
3. júna 2018 LifestyleSex a vzťahy od PetraSITA Diskusia()

Nový vzťah hneď po rozchode? Choďte do toho!

Preskočiť z jedného vzťahu do nového nemusí byť vôbec na škodu, tvrdí nový výskum.

Výskumníci z Queens College na University v Illinois testovali na vzorke 313 mladých dospelých ľudí, ako na nich vplýva fakt, či si po rozchode našli hneď nového partnera, alebo si ponechali čas a zostali nejaký čas single.

Podarilo sa zistiť, že tí, čo zostali kratší čas bez vzťahu sa rýchlejšie dostali z rozchodovej traumy ako tí, ktorí čakali dlhšie so vstupom do nového vzťahu, alebo sa im nepodarilo nájsť si dlhšiu dobu priateľa.

Nový vzťah podľa tejto štúdie naopak prospieva vyššej sebaúcte, sebadôvere vo vzťahoch, zvyšuje schopnosť byť romantickou a rýchlejšie zabudnúť na predošlého partnera.

Predpokladá sa, že nový partner výrazne napomáha rozídeným ľuďom skôr zabudnúť na predošlého partnera, aj keď rozchod prebehol len nedávno.

Pri porovnávaní s tými, čo si ponechali dlhšie obdobie na spamätanie sa z rozchodu a tými, čo sa skôr vrhli do nového vzťahu, z toho vyšli druhíí menovaní výrazne lepšie.

Pretože randením vlastne demonštrujú, že mali schopnosť očariť iného partnera, ich sebadôvera je vyššia ako u dlhšie osamelých, ktorých ovláda neistota o ich romantickú budúcnosť a schopnosť nájsť si partnera.

K téme

Zlé správy! Antikoncepcia môže zničiť váš milostný život! Kto všetko môže zničiť váš vzťah a ako?

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.