Obedové menu počas chudnutia: Kura s kiwi a pomarančom

Kurací šalát s kiwi a pomarančom, jedlo, varenie, tanier, recept
shutterstock.com
reklama:

Aký obed si môžete dovoliť počas zhadzovania kíl? Tu nájdete vynikajúci recept.

Kura s kiwi a pomarančom

Porcia pre štyri osoby

Nutričná hodnota jednej porcie: 229 kcal (962 kJ)

Suroviny:

500 g kuracích pŕs, 1 pomaranč, 2 kiwi, 1 hlávkový šalát, viazanička mladých cibuliek s vňaťou, viazanička pažítky, 2 lyžice sezamových semiačok, 2 lyžice jablkového octu, 2 lyžice arašidového oleja, soľ, mleté čierne korenie

Týmto jedlám sa počas horúcich dní vyhnite

Postup:

Plátky kuracích pŕs uvaríte na pare. Vychladnuté nakrájajte na tenké kúsky. Pomaranč a kiwi ošúpte a tiež nakrájajte na kúsky. Cibuľku nakrájajte na kolieska. Pažítku najemno nasekajte, šalát umyte a rozoberte na listy. Pár veľkých listov odložte, zostatok natrhajte na kúsky.

Ako má vyzerať zdravý jedálny lístok?

V mise všetko premiešajte so zálievkou z octu, oleja, soli, mletého čierneho korenia a sezamových semiačok.

17. augusta 2017

Odporúčané články

reklama:
reklama:

Najčítanejšie za 24 hod