Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
štíhla línia
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.thinkstockphotos.com
6. mája 2018 Móda a krásaBeauty - tvár a telo od Milota MezeiováSITA Diskusia()

5 super cvikov k štíhlej postave

Zhoďte sviatočné kilá vďaka nášmu tipu na zostavu jednoduchých a účinných cvikov.

Ak ste si cez sviatky dopriali a teraz cítite výčitky svedomia, vyskúšajte nasledujúce cviky.

Cvik číslo jeden: Posilňovacia rotácia

Do rúk zoberte kilové činky. Zaujmite pozíciu ako pri klikoch (vzpor ležmo s napätým telom). Váhu preneste do ľavej paže, pravú ruku zdvihnite zo zeme, hornú polovicu tela natočte na pravú stranu, pravú pažu pokrčte a činku ťahajte hore. Lakeť mieri k stropu. Potom cvik opakujte na druhej strane a desaťkrát si vymeňte strany.

Cvik číslo dva: Veslovanie

Zaujmite vzpriamený stoj. Do každej ruky vezmite kilovú činku (alebo litrovú fľašu vody). Mierne sa predkloňte, paže majte napäté, činky držte vo výške kolien. Potom činky pritiahnite k bruchu, lakte pritom držte tesne pri tele. Paže opäť vystrite a hornú polovicu tela narovnajte, ľavou nohou urobte krok dozadu. Zdvihnite ľavú pätu a činky pritiahnite smerom k hrudníku (vo výške poprsia). Lakte mieria do strán. Opakujte pätnásťkrát.

Cvik číslo tri: Crossfit – vzpor ležmo

Zaujmite pozíciu ako pri prvom cviku. Položte vľavo vedľa cvičiacej podložky športovú tašku. Paže pokrčte a hornou polovicou tela sa približujte k zemi, lakte mieria do strán. Opäť ruky vystrite. Uchopte teraz pravou rukou tašku a pod telom ju ťahajte na pravú stranu. Telom sa potom znovu približujte k zemi a tašku ľavou rukou pod telom zase ťahajte na ľavú stranu. Začínajte so štyrmi opakovaniami a postupne ich počet zvyšujte.

Cvik číslo štyri: Skákanie cez švihadlo

Začnite tréning skákaním cez švihadlo. Dynamicky sa odrážajte obidvoma nohami. Počas celého cvičenia dbajte na správne napätie tela. Ak nemáte švihadlo, skáčte a imitujte tento pohyb aj rukami. Cvičte tri minúty.

Cvik číslo päť: Výpad s otočením do strany

Vzpriamene sa postavte. Do každej ruky vezmite kilové činky (prípadne litrové fľaše vody). Pravou nohou urobte výpad dopredu, ľavú pätu zdvihnite. Ruky sú pri tele a zohnuté v deväťdesiatstupňovom uhle. Činky držte pred telom. Choďte teraz trochu hlbšie a ľavým kolenom sa približujte k zemi, ale snažte sa jej nedotknúť. Hornou polovicou tela sa otočte k pravej strane. Potom sa opäť vráťte naspäť a činky znovu držte pred telom. Ďalej výpad urobte i ľavou nohou. Opakujte desaťkrát na každú stranu.

Odporúčané články

Tieto ,,neškodné” domáce zásoby vášmu zdraviu neprospievajú Ako si vyrobiť zdravú nutellu? Máme pre vás skvelý recept!

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčané články

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.