Popraskané pery. Zdvojnásobte ich ochranu v zime…

Popraskané pery. Zdvojnásobte ich ochranu v zime...
thinkstockphoto.com
reklama:

Trápia vás v zime popraskané a vysušené pery? Nepomáha vám obyčajný balzám a neviete si dať rady? Poradíme vám, ako dodať perám výživu.

Viete čo je základný problémom suchých pier? Nedostatok hydratácie. Často opakovaný výraz však neznamená len to, že budete používať balzam na pery, ale hlavne si sledujte svoj pitný režim. Rovnako ako suchá pleť, aj suché pery sú zrkadlom vnútornej dehydratácie tela. Pokožka reaguje na každý vnútorný problém, a zrovna pokožka pier je veľmi jemná a citlivá.

Hydratácia zvonka aj zvnútra!

Takže keď budete veľa piť, a to aj v zime (mimo kávy alebo alkoholu), balzam na pery bude len výživným doplnkom. Vždy však dobre padne ak koži, ktorá je vystavovaná vonkajším vplyvom prostredia, dodáte aj ochranu a regeneráciu prostredníctvom hojivých alebo hydratačných zložiek.

Ako si vybrať rúž, aby ladil s oblečením?

Záchrana pre pery. “Popraskance” zmiznú za pár hodín!

Med. Existuje pár účinných prírodných života budičov pre kožu, a teda aj pre pery. Taký med je využívaný v kozmetike, potravinárstve a aj lekárstve pre jeho vysoko priaznivé účinky. Pokiaľ vás trápia šupinky, natrite si hrubšiu vrstvu medu na pery a nechajte ich cez noc pôsobiť. Zaručene sa ráno prebudíte s jemnými ústami.

Oleje. Rovnako účinné sú prírodné oleje. Sú vysoko hydratačné a využiteľné na pery, pleť, pokožku tela, vlasy, ale aj vnútorné využitie. Napríklad kokosový alebo olivový olej okrem úžasnej chuti docieli úžasný efekt.

Bambucké maslo. Či ho zvolíte v stopercentnej prírodnej forme, alebo budete používať z neho vyrobený balzam, vysoký podiel vitamínov a výživných látok sa postará o hladké ústa.

Strava môže vplývať na vaše neustále problémy

Pokiaľ veľa pijete a ešte si aj natierate pery, nemusíte mať tento problém. Je dosť možné, že za vašim problémom stojí strava. Pokiaľ vám chýba vitamín B, zinok alebo železo, môže sa to prejavovať krehkými nechtami, ale aj suchosťou pier. Obohaťte váš jedálniček o konzumáciu ovocia, zeleniny a strukovín. Naopak sa vyhýbajte skôr slaným, pikantným jedlám a alkoholu.

6. januára 2015

reklama:
reklama:

Najčítanejšie za 24 hod