Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Proteinovy chlieb 1.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
23. júna 2018 ZdravieDiéty od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Raňajkový tip: Chlebom k štíhlej línii

Omrzeli vás už tradičné raňajky a hľadáte niečo nové? Milujete vôňu a chuť pečiva, ale pre udržanie štíhlej línie si ho odopierate? Vyskúšajte novinky na trhu, tmavý proteínový chlieb.

Kým bežné pečivo je plné sacharidov, ktoré dvíhajú ručičku na vašej váhe, proteínové pečivo ich obsahuje minimum, je bohaté na bielkoviny a vlákninu, vďaka čomu je nielen chutnou, ale hlavne zdravšou verziou raňajok a s vašimi tukmi poriadne zatočí. Úpravou stravy a zacielením sa na proteíny sa v tele zmení metabolizmu, čo spôsobí, že vaše telo začne likvidovať vlastný, uložený tuk a to je predsa snom každého. Neváhajte a proteínový chlebík určite ochutnajte napríklad aj s ľahkou avokádovou nátierkou, bylinkovým masielkom alebo jarným tvarohom. S týmito mňamkami vám nadbytočné kilá rozhodne nehrozia!

Nátierka Jarný tvaroh podľa výživovej poradkyne, Martiny Dvořákovej

Potrebujete: 1 tvaroh – Martina používa tučnú verziu, 1 čerstvý syr, 1 zväzok reďkoviek, pažítku, soľ a čierne korenie.

Ako na to: Reďkovky nakrájame na kúsky a zmiešame s tvarohom a syrom. Osolíme a okoreníme. Pažítku nasekáme najemno. Časť vmiešame priamo do nátierky a zvyšnú časť posypeme navrch.

K téme

5 spôsobov, ako si udržať formu počas chladnejších dní 9 zdravých maškŕt, z ktorých sa nepriberá

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.