Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
hliva
thinkstockphotos
27. októbra 2014 ZdravieZdravý život od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Sila a zdravie- Hliva ustricová

Máte slabú imunitu alebo vysoký cholesterol? Začnite pravidelne konzumovať hlivu ustricovú, ktorá vám pomôže opäť nadobudnúť dokonalé zdravie.

Hliva ustricová je jedlá a liečivá huba, ktorá sa konzumuje celá a obsahuje množstvo látok prospešných pre naše zdravie. Jej najsilnejším plusom je, že obsahuje látku Betaglukán – stimulant imunity a spomaľovač procesu starnutia.

Má nízku energetickú hodnotu, takže je vhodná aj pri chudnutí. Tento liečivý hríb funguje ako účinná prevencia a aj ako liek na mnohé ochorenia. Tepelnou prípravou hlivy sa účinné látky neznehodnocujú a uchovávajú si svoju silu.

Hliva obsahuje bielkoviny, sacharidy, vlákninu, vápnik, železo, horčík, fosfor, zinok, meď, mangán, selén, sodík, draslík, vitamín A, B, kyselinu listovú a pantoténovú.

5 krokov, ako zrýchliť váš metabolizmus

Účinky hlivy ustricovej na naše zdravie:

• Účinná prevencia proti rakovine

• Posilňuje imunitný systém

• Regeneruje bunky a tkanivo

• Chráni bunky pred voľnými radikálmi

• Posilňuje srdce a cievy

• Prevencia pred kardiovaskulárnymi ochoreniami

• Znižuje vysoký krvný tlak a cholesterol

• Lieči kožné ochorenia (akné, ekzém, poranenia, kŕčové žily)

• Lieči alergiu

• Antibiotické účinky

• Antiseptické účinky

• Odstraňuje pocit únavy a vyčerpania

• Zlepšuje náladu

• Vhodná pri chudnutí

• Podporuje metabolizmus tukov

Detoxikujte a chudnite zdravo s ovsenými vločkami

Zaraďte si preto hlivu ustricovú do svojho jedálničku. Vyskúšajte napríklad chutnú hlivovú polievku alebo si urobte šalát s hlivou ustricovou. Recepty sú jednoduché a chutné. Jej účinky sa rýchlo odzrkadlia aj na vašom zdraví.

Hliva ustricová a chudnutie

Hliva ustricová je vhodný doplnok stravy pri zdravej redukcii hmotnosti. Svojím nízkym obsahom sacharidov a vôbec celkovej energetickej hodnoty je ľahkým a zdravým jedlom. Podporuje telo, imunitu, metabolizmus a tým podporuje chudnutie

Hliva je zároveň bezlepková, takže ju môžu konzumovať aj Celiatici. Rovnako je vhodná aj pre tehotné a dojčiace matky, či ľudí trpiacich cukrovkou. Nemá žiadne vedľajšie účinky, takže sa môžete bez obáv pustiť do jej konzumácie.

Odporúčané články

14 skvelých spôsobov, ako si posilniť imunitu Ako si udržať štíhlu líniu aj v jesennom období a nepribrať

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...