Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
stravovanie, zdravý životný štýl, chudnutie, štíhla línia, zelenina
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
13. marca 2015 ZdravieVýživa od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Zaraďte do jedálnička farby a schudnite

Prichádza jar hýriaca farbami a s ňou aj chuť vyzerať sexy a štíhlo. Vpustite pestrosť aj do vášho jedálneho lístka a dopracujete sa tak ku krásne a štíhlej postave.

Sú potraviny, ktoré by sme mali vyhľadávať, pretože sú plné vitamínov, obsahujú minimum kalórií a dopomôžu vám k štíhlej postave.

Ryby a morské plody

Sú zdravé a s minimálnym obsahom tuku. Sú zdrojom minerálov, vitamínov, bielkovín a nenasýtených mastných kyselín potrebných pre náš organizmus. Dopriať by sme si ich mali aspoň trikrát do týždňa.

Brokolica

Brokolica je právom považovaná za jednu z najzdravších zelenín vôbec. Je veľmi bohatá na vitamíny a minerály. Z vitamínov nájdu svoje zastúpenie najmä skupiny vitamínov B, C, E a provitamín A. Z minerálov ponúka brokolica najmä vápnik, železo, síru, zinok a fosfor. Zároveň podporuje metabolizmus a čistí organizmus od toxínov.

Čítajte aj: Tajné triky celebrít na chudnutie: Toto je skutočná pravda!

Tekvica

Je zásobárňou vitamínov, minerálov i vlákniny, čím podporuje trávenie a vyplavuje z tela prebytočné tuky. Obsahuje enzým, ktorý štiepi tuky. Tekvica pôsobí ako jemné preháňadlo šetrné voči črevám. Napomáha regenerácii pečene, podporuje imunitný systém a celkovo prečisťuje organizmus.

Chia semienka

Majú vysoký obsah antioxidantov, vitamínov a vlákniny. Dodávajú telu energiu postupne a pomáhajú chudnúť bez pocitu hladu. Ich pravidelná konzumácia znižuje chuť na sladké a pomáha organizmus detoxikovať.

Grapefruit

Rovnako ako chia semienka, aj konzumácia grapefruitu znižuje chuť na sladké, odbúrava obsah cukrov v krvi a zlepšuje trávenie. Obsahuje látku naringenín, ktorá účinne pomáha pri spaľovaní tukov.

Listová zelenina

Listová zelenina je plná živín. Pretože je zdrojom vody, posilňuje a hydratuje telo. Dodáva organizmu energiu postupne i zasýti. Jej pravidelná konzumácia udržuje krvný cukor na uzde a tým sa človek ľahšie vyhne maškrteniu a nezdravým jedlám. Preto je načase, aby ste jej dali zelenú aj vy!

K téme

45 ideálnych potravín pre ženu 5 procedúr, vďaka ktorým budete dokonale krásna!

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.