Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
nutella avokado banan
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
12. mája 2019 ZdravieDiéty od DamskaJazda.skSITA Diskusia()

Ako si vyrobiť zdravú nutellu? Máme pre vás skvelý recept!

Nutella je prudko návyková, to asi všetci vieme. Akonáhle otvoríme biely vrchnák, už to nejde zavrieť a my o chvíľku vyjedáme posledný zbytok zo stien pohára. Je vám tento scénar povedomý? Dobrá správa! Máme pre vás nízko kalorickú a zdravú alternatívu!

Je to ako droga

Býva súčasťou našich raňajok alebo desiaty, deti ju radi jedia lyžičkou priamo z pohára (dospelí nebudú výnimkou), ale priznajme si, že obsah cukru v tomto hriešnom pokrme je závratný a našej línii určite neprospeje. Preto vám prinášame recept na zdravú alternatívu, ktorá je rovnako návyková ako naozajstná nutella, ale neškodná pre postavu, jednoduchá na prípravu a dokonca má aj benefity pre naše zdravie.

Avokádo a banán= ÁNO!

Recept je jednoduchý a nutellu máte hotovú do troch minút. Potrebujete iba mixér a vyššiu nádobu, aby vám nutella neprskala na všetky strany.

Budete potrebovať:

1 zrelé avokádo

2 menšie, alebo 1,5 väčšieho banánu – ZRELÝ (pretože čím je zrelší, tým je prirodzenejšie sladší a lahodnejší)

4 lyžice holandského kakaa

pár kvapiek stévie na dosladenie

Avokádo rozrežte, vyberte dužinu a pridajte k nej banán, kakao a stéviu. Všetko vymixujte do hladka a môžete si pochutnávať bez výčitiek!

Telo sa vám poďakuje

1. Vďaka sladkosti banánu a horkosti kakaa nebudete mať viac chuť na cukor či sladkosti z cukru

2. Banán vám dodá do tela draslík. Jeden stredný banán obsahuje až 400mg draslíku, ktorý je známy ako prevencia proti kŕčom.

3. V jednom banáne získate až 15% z celkového denného príjmu vitamínu C, 35% denného príjmu vitamínu B6 a až 3 mg mangánu, potrebného pre zdravie kostí a metabolizmus. Takisto do seba dostanete 3g vlákniny, bez ktorej vám nebude správne fungovať trávenie.

4. Okrem iného sú banány jednoduché na trávenie a sú výborným zdrojom sacharidov, napríklad po tréningu.

5.Konzumáciou avokáda prospejete svojmu krvnému tlaku, taktiež reguluje hladinu cukru v krvi, ako dobrý zdroj karoténu podporuje zdravie očí, napriek tomu, že patrí do skupiny potravín s vysokým obsahom tukov, znižuje hladinu cholesterolu aj riziko mŕtvice, a dokonca prospieva ľuďom, ktorý trpia na zápach z úst, alebo bojujú so zlou pleťou. Zároveň pomôže vášmu telu v boji s voľnými radikálmi.

K téme

9 zdravých maškŕt, z ktorých sa nepriberá 7 tipov pre zdravý životný štýl

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.