Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, relax, cvičenie, zdravie, cvičiť, yoga, asány, predklon
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
11. júna 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – cvik pre zvodné pohyby

Dnešným cvikom sa podporuje ohybnosť panvy a bedrových kĺbov.

Stojíme vzpriamení, nohy mierne rozkročíme. Urobíme drep, dlaňami sa podopierame o dlážku. Päty sa vo vzduchu dotýkajú. Pohľad uprieme dolu.

Zhlboka sa nadýchneme. Pri výdychu sa snažíme vystrčiť zadok čo najvyššie a vystrieť nohy. Chodidlá a dlane zostávajú položené na dlážke.

Pri nádychu si opäť čupneme. Cvik opakujeme najmenej desaťkrát. Nezabúdajme pri výdychu vystrieť nohy a pri nádychu si čupnúť do drepu.

Prečítajte si aj: Jóga – Kolíska pre zdravie

Ako nám cvičenie prospieva?

Týmto cvikom sa naťahuje zadná a posilňuje predná strana svalstva dolných končatín a podporuje ohybnosť panvy i bedrových kĺbov.

Odporúčané články

Jóga – zdravá chrbtica Jóga – cvik na krásne brucho

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...