Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, harmónia, relax, cvičiť, cviky, ásany, zdravie, ležať
shutterstock.com
19. októbra 2017 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – ponaťahujte stehenné a sedacie svalstvo

Ako sa ráno naštartujete, tak taký budete mať celý deň. Máme pre vás opäť jeden cvik, ktorý vám ho určite vylepší.

Medzi cviky, ktoré sú najúčinnejšie hneď ráno, patrí i nasledujúci ásan. Ako na to?

Ležíme na chrbte. Nadýchneme sa, pokrčíme ľavú nohu, oboma rukami ju uchopíme pod kolenom a jemne pritiahneme k hrudi. Pravú nohu vystrieme a uvoľníme. V tejto polohe sa päťkrát zhlboka nadýchneme a vydýchnime.

Pri každom výdychu sa snažíme pritlačiť koleno vždy o trošku viac k hrudi. Posledný raz sa nadýchneme a nohu vrátime do východiskovej polohy.

Cvik zopakujeme s pravou nohou.

Aký je účinok cvičenia?

Pri tomto cviku sa zlepšuje pohyblivosť bedrových kĺbov. Naťahuje sa stehenné a sedacie svalstvo.

Odporúčané články

Toto detské správanie dospelých môže zničiť váš vzťah 10 potravín, ktoré zmiernia opuch

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Lifestyle

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...