Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Cvičenie, cvik, ležať, jóga, cvičiť, zdravý životný štýl
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
5. septembra 2018 ZdravieZdravý spánok od Milota MezeiováSITA Diskusia()

Jóga – vynikajúci cvik proti nespavosti

Zacvičte si pred spaním cvičenie, ktoré vás uvoľní.

Ako na to? Ľahnite si na posteľ. Vystrite nohy tak, aby sa päty dotýkali a špičky boli uvoľnené naboku. Ruky nechajte trochu odtiahnuté od trupu voľne ležať vedľa tela. Dlane otočte nahor. Pomaly a zhlboka sa nadýchnite a vydýchnite nosom. Ležte a dýchajte – päť nádychov a výdychov.

Pri ďalšom nádychu zovrite svaly na celom tele tak silno, ako len vládzete. Zároveň zadržte dych a napočítajte do šesť. Potom vydýchnite a uvoľnite zovretie. Tento cvik opakujte päťkrát a potom zostaňte uvoľnene ležať, pokým na vás nepríde spánok.

Ako nám cvičenie prospieva?

Vďaka tomuto cviku sa regeneruje duch a nervový systém. Tiež upokojuje a pomáha proti nespavosti. Uvoľňuje sa napätie.

Odporúčané články

Ako oklamať svoj vek a omladnúť? Tu je 12 tipov, ktoré fungujú 3 dôvody, prečo muži po milovaní zaspia

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravý spánok

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies