Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičenie, zdravie, pohyb, cvik, ásan, yoga, cvičiť, ruky vbok
Thinkstock
5. novembra 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – cvik pre štíhle boky

Máme pre vás cvičenie, ktoré blahodarne vplýva na chrbticu a váš trup.

Tento cvik sa dá cvičiť dvoma spôsobmi.

Variant I:

Prvý krok – Postavíme sa a stojíme vzpriamene, nohy rozkročíme na šírku bokov, panvu držíme. Ruky založíme vbok.

Druhý krok – Zhlboka sa nadýchneme. Pri výdychu krúžime trupom najprv doľava, potom doprava. Panvu sa snažíme držať rovno a krúžime aspoň päť minút.

Jóga – Kolíska pre zdravie

Variant II:

Prvý krok – Je rovnaký ako pri prvom variante.

Druhý krok – Zhlboka sa nadýchneme a vydýchneme, až potom začneme pomaly krúžiť bokmi. Najprv doprava, potom doľava.

Tieto cviky pozitívne prospievajú spodnej časti chrbta, trupu.

Posilňuje sa nimi brušné svalstvo a tvarujú boky.

Odporúčané články

Jóga – posilnite brušné svalstvo Jóga – uvoľnite svoje telo aj počas nákupov

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravý život

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...