Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
jóga, cvičiť, predklon, cvičenie, asán, yoga, joga
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
shutterstock.com
25. septembra 2014 ZdravieZdravý život od LotaSITA Diskusia()

Jóga – naštartujte myslenie

Nepáli vám to dnes alebo jednoducho potrebujete upokojiť a uvoľniť stuhnutú šiju? Poradíme vám super cvik.

Ako na to?

V prvom kroku sa spustíme na všetky štyri končatiny. Paže vystrieme na šírku pliec. Prsty na rukách roztiahneme. Uvoľníme krk. Nadýchneme sa, postavíme sa na špičky a pokrčíme paže. Vydýchneme, pritom sa snažíme vytlačiť zadok dohora a vystrieť nohy. Skúsenejší sa snažia opatrne zatlačiť päty do zeme. V tejto pozícii zotrváme jednu až dve minúty. Zároveň uvoľnene a zhlboka dýchame nosom.

Jóga – zdravá chrbtica

Ako nám cvičenie prospieva?

Pri tomto cviku sa posilňujú členky a svalstvo dolných končatín. Naťahuje sa brušné svalstvo. Cvik zmierňuje stuhnutie šije a upokojuje. Rozprúdi mozgovú činnosť.

Odporúčané články

Jóga – cvičenie, ktoré dobíja Jóga – napni svaly

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Zdravie

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.